Σκοπός του συνεδρίου είναι η διεύρυνση του διαλόγου και η ανταλλαγή επιστημονικών γνώσεων και βέλτιστων πρακτικών για την προώθηση της καινοτομίας, της συμπερίληψης και της ενσυναίσθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα.

  • Διερεύνηση των σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για τη διαφοροποιημένη διδασκαλία και τη συμπεριληπτική εκπαίδευση
  • Ανάδειξη του ρόλου της εκπαιδευτικής ηγεσίας στη σχολική αναδιοργάνωση και τον παιδαγωγικό μετασχηματισμό
  • Αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης και των ψηφιακών τεχνολογιών ως εργαλείων προσαρμοστικής μάθησης και εκπαιδευτικής καινοτομίας
  • Ανάπτυξη στρατηγικών για την πρόληψη και διαχείριση του σχολικού εκφοβισμού και του ψηφιακού εθισμού
  • Διερεύνηση διεπιστημονικών προσεγγίσεων για τη μελλοντική τάξη και τη βιωματική μάθηση μέσω παιχνιδοποίησης

  • Ανάδειξη καινοτόμων μεθόδων διαφοροποιημένης διδασκαλίας που προάγουν την εξατομικευμένη μάθηση και την ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών
  • Διερεύνηση του ρόλου της εκπαιδευτικής ηγεσίας στην προώθηση καινοτόμων διδακτικών πρακτικών και στη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας
  • Ανάδειξη εργαλείων και πρακτικών για την αποτελεσματική αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση
  • Αξιοποίηση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία και στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων
  • Ανάδειξη στρατηγικών ενίσχυσης της συναισθηματικής νοημοσύνης για τη βελτίωση της αυτορρύθμισης και των διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών/τριών
  • Παρουσίαση πολιτικών ενσωμάτωσης για μαθητές/τριες με διαφορετικά πολιτισμικά υπόβαθρα
  • Σχεδιασμός παρεμβάσεων κατά του σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού
  • Προώθηση στρατηγικών αυτορρύθμισης στη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών και την αντιμετώπιση του εθισμού
  • Ενσωμάτωση παιχνιδοποίησης στη διδασκαλία για την ενίσχυση της κριτικής και δημιουργικής σκέψης
  • Ανάδειξη καινοτόμων μαθησιακών περιβαλλόντων για τη μελλοντική τάξη, βασισμένων στη συνεργασία και τη βιωματική εμπειρία